הדרך להיפטר מכהות באזור העיניים

__הדרך להיפטר מכהות באזור – lonim-cosmetics.co.ilהעיניים _

הדרך להיפטר מכהות באזור העיניים

כולנו מכירים אותם, את העיגולים הכהים האפורים והשחורים שנוצרים סביב העיניים בשל עייפות, מתח, העדר שינה , כמו גם כאשר יום ארוך עבר על כוחותינו.

כהות מסביב לעיניים הפכה לבעיה בינלאומיות, בעוד שכיום, רבות חברות הקוסמטיקה המציעות קרמים ושאר תכשירים שנודעו להפחית עיגולים כהים ומטרידים אלה. אבל כיצד אפשר להפטר מהכהות? הנה כמה טיפים טובים:

בחירת קרם עיניים איכותי – הנחת קרם עיניים איכותי על עור הפנים, יכולה לסייע מאד להבהיר את הכתמים הכהים ולשפוך אור מסביב לעיניים. קרמים המבוססים על תמציות תה וקפאין, מסייעים לעורר את הבוהק שנמצא מסביב לעיניים, תוך שפעולת מריחת הקרם עצמה תגביר את זרימת הדם באזור. מה שהופך את העור לבהיר ורענן.

בחירת עדשות ומשקפיים – אם אתם עושים שימוש בעדשות חד פעמיות או עדשות מגע יומיות, הקפידו לרכוש מוצרי איכות ונסו לבחור עדשות רכות שלא יגרמו לעיניים להתעייף. המנעו משפשוף העיניים לאחר השימוש בעדשות ובצעו שטיפה של העיניים במים חמימים להרגעת האזור הרגיש.

כאשר אתם בוחרים משקפיים, נסו לבחור כאלה שיושבות בקלות על האף ואינן מכבידות על הפנים. בחירת מסגרת קלילה תסייע לשמור על מראה עור רענן ולא תוליד סימנים אדומים או כהים סביב העיניים.

תרופות סבתא – לא ישנתם כל הלילה וכעת ישנה כהות מסביב לעיניים? תרופות סבתא כמו הנחת פרוסות דקות של מלפפון על גבי העיניים והמתנה של רבע שעה תעזור. נוסף לכך, תוכלו להרגיע עיניים נפוחות ומודלקות באמצעות צמר גפן טבול בתמציות תה קמומיל שמקנות רוגע לאזור ומטפלות בנפיחות.

שינה טובה – כמובן שאחד הגורמים לכהות סביב העיניים מתייחס להעדר שינה. אם אתם לא ישנים טוב או ברציפות, חשוב לתרגל מדיטציה ויוגה לפני השינה, לטבול באמבטיה מרגיעה ואף לקרוא ספר לפני השינה. פעולות אלה יעזרו לכם להירדם במהירות.

אם תרצו להגדיל ולעשות, תוכלו לנסות לישון שנת צהריים. שינה של 20 דקות ביום, תאפשר לכם מראה רענן ותהווה "זריקת אנרגיה" מעולה! שינה טובה תאפשר לכם מראה עור זוהר ורענן.

הגנה על העיניים – הגנו על העיניים מפני קרני השמש. חבשו משקפי שמש וכובע בימים חמים לשמירה על העור מפני קמטים וכהות.

הסרת איפור – כדי שעור הפנים יראה נהדר, רצוי להסיר איפור עיניים בקפידה. רחצו בכל יום את הפנים מאיפור באמצעות מים חמימים, והתסייעו במסיר איפור כדי לנקות שאריות לכלוך כמו פחם ושאר חומרים שאינם בריאים לעוד. לעולם אל תלכו לישון מאופרים! הדבר יחמיר את הכהות ויגרום לקמטים ומראה עייף.

השתמשו ברולר מכיל קפאין – אחת ההמצאות האחרונות בתחום הקוסמטיקה נוגעת לרולרים מיוחדים המבוססים על תמציות קפאין שנועדו להבהרת העור סביב העיניים. תכשירים אלה מקנים מראה רענן וזוהר.

באמצעות בחירה נכונה במוצרי איכות ויישום כל השיטות שהזכרנו כאן, תוכלו ליהנות ממראה עור בריא, רענן וממצב רוח נפלא!

/ בלוג יופי וטיפוח

Share the Post

About the Author

Comments

Comments are closed.