קעקועים שחור לבן

קעקועים שחור לבן

קעקועים שחור לבן

קעקועים הם דבר נפוץ ומקובל בחברה של ימינו. ניתן למצוא אותם במגוון צורות וצבעים, במגוון מיקומים על הגוף ואצל אנשים מכל קבוצות האוכלוסייה השונות – גברים ונשים, צעירים ומבוגרים, מסורתיים וחילוניים, יהודים וערבים וכו'.

בעוד עניין הקעקועים נהפך בשנים האחרונות לפופולארי ומקובל כל כך, מתחילים בני נוער בגילאים מוקדמים יותר ויותר להתקעקע (באישור ההורים כמובן, על פי חוק…), כמו גם אנשים מבוגרים יותר אשר מעולם לא דמיינו עצמם מקועקעים, אך האופנה בשנים האחרונות "עושה להם חשק" להצטרף למסיבה.

כאשר אנו בוחרים לעשות קעקוע, בין אם בפעם הראשונה ובין אם לא, בין אם אנו צעירים או מבוגרים, אנו נתקלים בעולם עצום של אפשרויות שונות לקעקועים. ישנם אינספור ז'אנרים וסגנונות שונים בקעקועים, ומלבד לכך צריך לבחור גם היכן בדיוק על הגוף שלנו אנו מעוניינים בקעקוע.

בעוד קשה מאוד לפעמים לעשות את כל הבחירות הללו, אפשר להתחיל בצעדים קטנים. למשל, לבחור בין שתי אפשרויות בסיסיות אך חשובות מאוד – האם אנו רוצים קעקועים צבעוניים או קעקועים שחור לבן?

עולם שלם של אפשרויות גם בקעקועים שחור לבן

בניגוד למה שאולי נדמה לאנשים שלא כל כך מכירים את עולם הקעקועים, הבחירה בקעקוע שחור לבן אינה בהכרח מגבילה אותנו כמו שאולי ניתן לחשוב. שחור לבן משמעותו סקאלה שלמה של גוונים שונים של אפור, מהם מורכבים מרבית הקעקועים בעולם.

אין זה אומר כמובן שכדאי לבחור בשחור לבן על פני צבעוני – אין תשובה נכונה או שגויה. כל אחד ואחת והטעם האישי שלהם. חשוב רק להכיר קעקועים צבעוניים ולא צבעוניים לפני שמחליטים – לעשות סקר קטן ולראות כמה מאות (אם יש לכם סבלנות) תמונות של קעקועים משני הסוגים, צבעוניים ושחור לבן, ולהבין את המאפיינים העיקריים של כל אפשרות.

בגדול, כדאי לקחת בחשבון כי צבע הקעקוע דוהה עם הזמן. לכן, קעקוע צבעוני אשר נראה מאוד בולט ומלא חיוניות כאשר הוא חדש, ידהה וייראה חיוור יותר לאחר כמה שנים (לטוב ולרע..). במקרה של קעקועים שאינם צבעוניים דהיית הצבע פחות מורגשת (מפני שבדרך כלל יש פחות ניגודיות בין הגוונים השונים של הקעקוע מאשר בקעקועים צבעוניים), וקל יותר לחדש את הקעקוע לאחר כמה שנים ולהדגיש אותו מחדש.

החלטה פזיזה או כבדת משקל – באיזה קעקוע לבחור?

בעוד קעקוע הוא ציור הנשאר על הגוף שלנו כל החיים, אנשים רבים מתייחסים להחלטה – איזה קעקוע לעשות, בכבדות מסוימת. אחרים, לעומת זאת, מעדיפים פשוט ללכת עם תחושת הבטן שלהם ומיד לעטר את גופם בציור שמוצא חן בעיניהם כרגע.

שתי הגישות הגיוניות במידה מסוימת, אך בין אם הולכים על קעקועים שחור לבן או צבעוניים, בין אם מחליטים במקום או שוקלים בכבדות ראש את הנושא, מה שחשוב הוא לבחור בקפידה את הדברים הבסיסיים והחשובים ביותר – מקעקע/ת מקצועיים ומנוסים עם תיק עבודות מרשים ובעיקר שמירה קפדנית על ככלי ההיגיינה (מחט חדשה מהאריזה וכד'), להיות שלמים עם העובדה שאתם בכלל מקעקעים את עצמכם וכד'.

 

אם תקפידו על הדברים החש/ובים והבסיסיים הללו, תצאו בסופו של דבר מרוצים.

/ בלוג יופי וטיפוח

Share the Post

About the Author

Comments

No comment yet.

Leave a Reply