התאמת איפור כלות לתאורה באירוע 

DSC_4664-Edit-Edit

התאמת איפור כלות לתאורה באירוע 

הכנת הכלה ליום הגדול היא תמיד תהליך ארוך ומורכב, הכולל מרכיבים רבים (שמלה, עיצוב שיער, איפור כלות וכד'). גם בתוך תחום אחד מסוים כמו איפור כלות, ניתן למצוא אינספור שיטות וטכניקות אשר נועדו להתמודד עם מגוון רחב של מצבים, הן מבחינת תנאים חיצוניים והן מבחינת שאר מרכיבי המראה הכללי של הכלה.

אחד הפרמטרים שחשוב מאוד לקחת בחשבון, והרבה כלות אינן חושבות עליו מבעוד מועד, הוא התאורה שצפויה להיות בחתונה. אירוע זה על פי רוב עמוס באמצעי תאורה שונים ומשתנים. התאורה המאירה את החתן והכלה בחופה אינה התאורה שתהיה אחר כך בשלב הריקודים או לפני כן בקבלת הפנים וכד'. לכן, נדרשת מחשבה מבעוד מועד והתאמה של איפור הכלות לתאורה המתוכננת לאירוע הגדול.

מיקום האירוע ועיצוב התאורה – פרמטרים לקחת בחשבון

אז כיצד נתאים מבעוד מועד את איפור הכלה לתאורה הצפויה באירוע? ובכן, בתור התחלה נשאל את עצמנו – היכן נערכת החתונה? חתונות הנערכות באולמות אירועים מתאפיינות לרוב בתאורה חזקה ובוהקת יותר מאשר חתונות הנערכות במקומות פתוחים או בחיק הטבע, כמו גם בגני אירועים בתקופת הקיץ. לכן, לדוגמה, עבור חתונה הנערכת באולם אירועים לא נרצה איפור כלות עם יותר מדי נצנצים וכד', על מנת שלא ליצור מראה עמוס וגדוש מדי.

בהתאמה, חתונה קטנה ופסטוראלית במקום פתוח בחיק הטבע תתאפיין לרוב בתאורה רכה ונעימה יותר, כך שכדאי להתאים גם את האיפור לאווירה זו ואולי אפילו להשתמש בצבעים חמים ורכים יותר.

כמובן שיש לקחת בחשבון את רצון הכלה ואת השמלה שהיא עתידה ללבוש באירוע, אך גם כך ישנו מקום לתמרן בכל הנוגע לאיפור, וללכת על משהו שייראה מחמיא בתאורה הצפויה להיות באירוע.

נקודה נוספת שכדאי לחשוב עליה היא התאמת התאורה, ולא רק התאמת האיפור. זכרי – זהו האירוע שלך, ואת יכולה לקבוע אם את רוצה תאורה חזקה או חלשה יותר, צבעונים או לבנה וכד'. התאמה של התאורה עצמה תוך התייעצות עם אנשי המקצוע הרלוונטים (במקרה זה – אנשי התאורה ומאפרת הכלות שלך) תבטיח כי את תיראי טבעית ומותאמת בצורה טובה לתנאים השוררים באירוע.

התאמה שצריכה להתבצע על ידי מאפרת מקצועית

התאמת איפור הכלות לתאורה באירוע אינה כאמור עניין טריוויאלי, בטח כאשר צריך לחשוב עליו מספיק זמן מראש. את ההתאמה הזו את כמובן לא צריכה לעשות לבד – מאפרת כלות מקצועית תדע להתחשב גם בפרמטר הזה ותדע בדיוק מה לעשות על מנת להתאים את האיפור שלך לסוג החתונה והתאורה הצפויה. כפי שיכולה להעיד המאפרת עדה לזורגן, מאפרת מקצועית בעלת ניסיון עשיר של שנים רבות באיפור כלות עבור כל סוג של חתונה ותאורה, התאמת האיפור לכל השלבים השונים של החתונה והתאורה המשתנה הצפויה להיות בהם יכולה לעשות את ההבדל בין מראה בינוני וסביר, לבין כלה מושלמת. במידה ומאפרת הכלות המקצועית שלך אינה מעלה את הנושא דאגי להעלות אותו את ולוודא כי היא מתחשבת גם בפרמטר הזה בתכנון המראה שלך.

/ בלוג יופי וטיפוח

Share the Post

About the Author

Comments

No comment yet.

Leave a Reply